W wypadku jednoczesnego zakupienia w naszym sklepie nart i wiązań, montaż wiązań odbywa się bezpłatnie. Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami dotyczącymi instalacji wiązań.
Wiązania montujemy na życzenie
Wiązania montowane są na zakupionych nartach wyłącznie na życzenie Klienta. W celu zlecenia montażu należy umieścić w koszyku nie tylko narty i wiązania, ale także gratisową usługę "montaż wiązań". W wypadku jednoczesnego zakupu większej liczby nart i wiązań należy opisać w komentarzu do zamówienia, które wiązania mają być zamontowane na danym modelu nart.
Podaj rozmiar buta
W wypadku zakupu wiązań w systemie NNN produkowanych przez firmę Rottefella, jak też wiązań Turnamic sprzedawanych pod marką Rossignol i Fischer, do prawidłowego montażu potrzebujemy znać rozmiar buta użytkownika sprzętu. Przy zakupie w komentarzu do zamówienia należy podać rozmiar, dla którego mają być zamontowane wiązania. W wypadku montażu wiązań Salomon (w systemach SNS, SNS Pilot lub Prolink), taka informacja nie jest wymagana.
Dłuższy czas realizacji
Montaż wiązań może wydłużyć czas, jaki mija od zamówienia do wysłania produktu. W niektórych wypadkach, gdy mamy kumulację zamówień, możemy potrzebować na tę operację dodatkowego jednego dnia roboczego. Zazwyczaj przy zamówieniach złożonych rano jesteśmy w stanie jeszcze tego samego dnia zamontować wiązania i wysłać towar.
Wyłącznie przy przedpłacie
Montaż wiązań to ingerencja fizyczna w zakupiony sprzęt. Wymaga rozpieczętowania fabrycznych opakowań towarów, a często także nawiercenia otworów w nartach. Dlatego wiązania montujemy wyłącznie w wypadku zapłaty za towar z góry. Przy opcji płatności przy dostarczeniu towaru (za pobraniem) zamówione produkty wysyłamy bez montażu.
Uznajemy reklamacje, ale nie odstąpienia
Przy montażu wiązań na nartach należy uznać, że komplet (narty i wiązania), który powstaje w efekcie tej operacji jest towarem tworzonym na zamówienie Klienta. Po zamontowaniu wiązań Klient traci możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu tego towaru (szczegóły w Zasadach sklepu). Nadal uznawana jest gwarancja producenta i honorowane są ewentualne reklamacje.